Saturday, July 17, 2010

perubahan

asslammualaikum

hurm.aku sndiri dh rasa la kwn
aku rsa.aku berubah
harghh. arggh. errggh
tataw nk kata pa

aku mnjadi smkin malas
aku mnjadi smkin sng terasa
aku mnjadi smkin jiwang
aku mnjadi smkin diam
aku mnjadi smkin gila
aku mnjadi smkin lampi
aku mnjadi smkin bengong
aku mnjadi smkin gelong
aku mnjadi smkin lupakan study
aku mnjadi smkin busy dgn facebook
aku mnjadi smkin bodoh
aku mnjadi smkin busy
aku mnjadi smkin kurang mkn
aku mnjadi smkin selekeh
aku mnjadi smkin boros
aku mnjadi smkin gegeyh.gatai.galak
aku mnjadi smkin serabut
aku mnjadi smkin tke serius suatu bnda yg kecik
aku mnjadi smkin suka buang msa
aku mnjadi smkin tqok
aku mnjadi smkin byk tdo

apesal nih??
prbhn hormone ka? haaa~
hahh.sedarla diri!
wahai noor aiman zafira mohd rawi
aku pnt lyn perasan gni

mybe lpas nih
aku akan kurang on9 kot
insya Allah. nnti bila aku dh ok. aku on9 blik
byk kali dh aku ttingai klas
byk kali dh aku pntg klas
aku kna cover blik bnda2 yg aku ttingai tuh. hw pon,,
pdn muka kt aku
mslh nih.aku yg cri. so aku yg kna selesaikan sndiri

No comments:

Post a Comment