Sunday, July 4, 2010

04072010

wargghh
ari nih pnat sbb dok ulang alik jln kt laluan blik seni jaa
klu kqa ulg alik,, aku rsa ckp 10 kali kot
tuh tara 1 msa b4 rehat tuh
aku pon nek malu lalu kt stu
and ni kali kedua aku kna cop dgn ckgu kartina : bdk KRS [kaki ronda sek]
adeyhh.. malu ngat aih

mna xnya.
1st: p sick bay,, nk cek gg
2nd: p cri ckgu vanitha. kad gg klas kmi ilang
3rd: blik dri jmpa ckgu vanitha. p blik guru. cri kad tuh. xjmpa jgak
4th: misi swuh p panggei bdk 4d dlu
5th: blik dri klas 4d
6th: misi swuh p pgei klas 4m plak
7th: blik dri klas 4m
8th: odw nk p blik sickbay. 30 org klas aku bwat rmbgn p jmpa tchr vanitha kat lab sc. aku ikut la dpa
9th: jmpa dah kad! ada kt lab sc lower form! p blik sickbay

hoohhh.. 9 kali ja.
mmg gla ah. aku malu ah. mmg ptut aku kna cop KRS pon

then. murse dlm sickbay tuh dok mrh2 kt klas kmi
aku xtaw la..
org tnya elok2. tgur nurse elok2 tpi depa mrh kmi
ayat nih yg xthn tuh
"skolah asma nih,, mkin besaq, makin krg ajaq!"

yo2. aku pon xtaw knp dia kata gtu.
lntak p kt ang. asalkn ang bhgia
tpi classmate yg len,, style sentitip sket. adeyhh
biaq p la kt dia nk kata pon.

saya minta maaf ah nurse klu saya bwat apa2 yg nurse mrh
tpi. sya xtaw sya bwat pa smpai nurse bleh mrh

______________________________________________

penat berkecek dgn pljr ahmad maher [pompuan jaa..xlyn ah yg len tuh.wahah]
wawa kn dlu ex-skolah tuh
kmi dua org dok kecek dgn depa ah.
aku bkn org klntn pon. tpi ku reti la jgak kecek nih skit2
mmg depa sporting thp bangang.
tdi msa pktis depa mai tgok kmi pktis
kmi p4m lgu, aku cinta padamu,, bunga2 cnta,, medley mj,, n evil ways
maceyh2 ats pujian ikhlas anda suma.
:)

No comments:

Post a Comment