Saturday, July 24, 2010

hah.heh.hih.hoh.huh.

tdi dri pg smpai ke pt aku stay kt skul.pergh!
alhamdulillah.
klu ku dok kt umah sure aku xkan stadi
hah! tgok,, dh qhatam dh bio :O
rmai gla kt skul.
f5 ada tknik mjwb akaun n addmth
bdk f3 ada bwat stadi group
bdk hstel pktis skipping
cerink jgak ah aku awai2
______________________________________________

fom 1 ada qiamullai
dpa duduk kt dlm surau
bkk microphone kt surau tuh. kt bgunan lab upper fom 2 pon bleh dgaq
hah. bwat munasabah diri. gla ah
aku pon sedih dgaq fasi tu kta apa. myangat ati sgguh
tmbh lak bkk lagu taubat seorang hamba tuh. wauu
hahah,, jgn skadar nges sja adek2 oi.
yg aku xthnnya kak fasi tuh kata
"Dia bgi kta nikmat. knp kita nk mblsnya dgn maksiat"
erp! tersentak trus aku. ayat tuh masuk trus dlm hati aku
_______________________________________________

hah. jgn tgok lgu tuh
aku mmg slalu duduk sorg2 kt skolah time cuti2 gni
pndgn mata mpa tuh
pndgn mata tuh mcm mgatakan "xdak kwn ka dia nih?"

woih2. dak nah
aku pnya kwn nah. cuma aku sja ja dok dlm klas sorg2
slh ka? aku nk stadi sorg2?
stadi kt umah ada byk hlgn.
lpas tuh suma pkat tnya "awat dok sorg2. brani noh mpa"
ishh laa. slh ka?? knp?
knp? stiap apa kta bwat kt dunia kna berteman ka?
abeh tuh lpas nih klu nk msuk j*mb*n pon nk kna btman la?
bru pkul 12 time tuh. mpa dh hingaq dh.
len ah aku dok kt klas tuh sorg2 pkul 5 ptg ka pa ka.

agak hangat hati jgak ah aku tdi.
then ku jln more&save. nk bli pen! esok nk exam ku jwb dgn apa
smpai2 kt skolah,, snior suma pkat tnya.
"eman p sorg2?" "ya kak" "haish! awat bwat lgu tuh" "heheh"

agaknya b4 nih snior2 dh slalu tgok ku slalu dgn2 kwn2 kot
so,, bila depa tgok aku sorg2 depa pelik.
haha. lwk btui
papon tq 4 ur concern
sya bknnya nk menyendiri. tpi nk berdikari. hahaha
xleh blah ayat.

No comments:

Post a Comment