Monday, July 26, 2010

uip2

hargh tahan bdk2 lc pnya psai
last aku yg lewat nk p ambek exam
tmbh2 lak ckgu syu mintak tlg angkt adiah dri keta dia plak dh
hahah. ku mmg suka.
then. msuk bilik guru,, bg adiah kt dia
hah pa lgi PECUT ah p blik klas dgn pkai bju pfcts tuh
mna bleh bkk lgkh besaq2
lari pon mcm danpon
ah ska ati la,, mpa nk kata aku lri lwk ka pa ka
yg pntg ku nk ambik exam
smpai klas. fuhhh
tercungap2 aku jwb sejarah
bdn dah aktif lari lagu tuh
otak pon bgi jwpn laju ja
hahaha.

esok pon sure akan msuk klas lmbt jgak
ada pertemuan dan perpisahan dgn adek, hanan & naza
depa nk p trgganu
slmt bertemu dgn asbestosiodine bt sodium nah
:)
____________________________________________________

terima kasih byk2
hati aku dh kembali tng bila bnda tuh dh selesai

______________________________________________________

tgok depa msuk court
tgok depa msuk baris
hati aku tiba2 ja tsntuh
aku rndu org jerit kt aku
"CHECK LINE!!~"

weyh xtpu weyh gla rndu kot
nk bwat 4mation jgak
jeles sgt tgok depa
taun nih aku rsa aku mcm bkn bdk band uh
rsa mcm skadar pakai unifom band ever wednesday ja
rindu rindu
rindu... rindu serindunya.
hah,, nk start mnyanyi dh ah nih.

No comments:

Post a Comment