Tuesday, July 13, 2010

sengal ah

hah
puas! hari ni ku mgkit pkul 7.05!
nseb bek ku dh mandi pkul 4 .30 pg tdi
then. ku bwat asma mcm skul bpk ku sndiri lgi
aku pkai bju pj p skul
hehehe. tqoknya aku
dak la,, agak2nya klu aku pkai bju unifom prfcts tuh,, kul bpa ku nk smpai skolah?
wahaha. yg ni pon aku smpai skul pkul 7.25
hahh,, nseb bek k.alia xmrh, mai duty lmbt
sya minta maaf.

arh then.
bru msuk masa ptma.
mushroom ajak aku bwat borg psai nk p shah alam ari khmis nih
satu ari aku bwat bnda nih bnda tuh
p klas org ini.org tuh
p tnya org nih. org tuh
warrghh. pnt btui.
then,, msa bio. last period!
bru aku bleh msuk klas. gla ah!
physics n kimia ku ttingai
dh ah smlm pon ttingai jgak
nmpk gyanya aku kna stadi sndiri ah nih

ckgu kata ada exam bln july nih
start 26 july kot. aku pon xsure

_________________________________________

aku peqasan meja org sblh aku dh len
mcm bkn milik org yg slalu dok sblh aku
plstik mja pon xdak
brg2 gmbar2 dia bwh mja pon xdak
hah. rupa2nya
dia pndah p tmpt len

weyh?
smpai centu skali ka ang nk mjauhkan diri dari kmi??
dh ah dlm band kita pon xckp
dlm klas pon kita xleh ckp ka?
aku sket ati gla bila aku tnya ang mcm2 psai ari nih
tpi ang bwat aku mcm tunggul
ya Allah

sahabat. klu ang sgt bbhgia dgn 'kak' ang tuh
p je la.
aku & kwn2 pon dh xmau ambik kesah psai ang
slma nih aku dgar luahan prsaan ang
aku dgr ang maki kwn2 yg len
aku tlg bgtaw kwn2 pa yg ang xpuas ati psai depa
aku tlg ang!
aku bntu ang!
thank you very very much
kerana bwat aku gni
aku seronok sbnaqnya ada 'kawan' mcm ang.
ang bwat pgorbnan aku slma nih mcam useless!

time bio.
sptutnya kita dok smja.
tpi ang p dok dkt genk2 tuh
ang ingat aku xdgaq ka ang cta psai sapa kt depa
aku just xsgka ang bkk aib aku & kwn2 len kt depa
lerr. yg p pcaya sgt kt depa apesal?
time ku staybek ptg tdi. genk2 tuh dok cta blik gak kt aku pa yg ang gtau depa
tpi aku bwat bodo ja
better aku lyn hw aku yg ttmbun drpd aku lyn kata2 ang tuh
ya Allah
awat??? HINA SANGAT KA AKU NIH!

nseb bek ku posa ja taw ari nih
ya Allah. ksbrn aku da batasnya jgak nah ******!!!!
astagfirullah al azim
exprmnt yg tgh bwat tuh pnya la best
tpi ang bwat air mata aku mnitis.
ida smpai kata kt aku la

"eman, kita xyah gna droplets hydrochloric acid ah. ayaq mata ang tuh pon beracid"

haahh.best2

aku xtaw la kot2 la ini kali trkhir ka pa aku ckp kt ang
aku minta maaf atas kesilapan aku
jika aku terguriskan hati ang
apa2 ja aku bwat kt ang. aku minta maaf byk2
dan terima ksh sbb menjadi kwn, shbt, rakan aku.

takdak guna kita menangis pada seseorang yg takkan menangis krn kita!
bwat sket jiwa aku ja


No comments:

Post a Comment