Friday, July 30, 2010

uip uip

again.
how many posts already i posted this july?
so many arrr
too many stories, i want to share.

woot. tdi p men boling.
aiseh man!
bru bkk pintu ja,, dh ada org dok tersengih2 kt aku
oh tidak!
juniors aku!
depa mai kt ku. dgn tersengih2nya. dan slm
cerink bulu aku.
klu 2 3 org ja xpa.
tpi nih,, lbih drpd 10 beb!

ouh! men dgn abah n k.pkah mmg sgt best!
marks depa dh 140 lbih,
aku?? 70,, 80 ja.
abah sat2 dok pbtui lgkah aku la.
momentum badan aku la
aiseyh~ cerink btui aku
slalu dok men dgn kwn2,, marks aku tinggi la jgak, nk dkt 100
meyh ari ni. men dgn depa, jdi kot len
marks aku stgh depa kot
dah ah men 3 games!
abah xpuas ati time gem kedua. marks k.pkah lg tinggi dri dia
last skali! last games. tgn aku n k.pkah dh skit dh
mai abah! straight 6 kali strike!! mmg gila ah
dan manusia2 yg duduk kt blkg kmi tuh, makin bertmbh
dan aku mkin cerink! sbb.. marks aku 73 ja.
aiyark!
next time jom kluaq g abah!
__________________________________________________

betul ka? x perasan la plak aku

No comments:

Post a Comment